اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ناپایداری‌های همرفتی تا پایان هفته مهمان آسمان اصفهان است

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی دوشنبه تا پایان هفته جاری شرایط برای ایجاد ناپایداری‌های همرفتی مهیا است.

ناپایداری‌های همرفتی تا پایان هفته مهمان آسمان اصفهان است

نوید حاج بابایی معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی دوشنبه تا پایان هفته جاری شرایط برای ایجاد ناپایداری‌های همرفتی بصورت افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، تنش دمایی، گاهی وزش باد شدید لحظه‌ای بر روی استان به ویژه در نیمه غربی و شمال استان مهیا است.

وی افزود: شدت ناپایداری‌ها عمدتاً در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و طی روزهای چهارشنبه و به ویژه پنجشنبه مورد انتظار است.

حاج بابایی افزود: طی روز چهارشنبه بارش‌های رگباری در نواحی شمال غرب استان و طی روز پنجشنبه در اکثر مناطق مورد انتظار است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیان کرد: در نیمه شرقی و شمال استان نیز طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه شرایط وقوع طوفان لحظه‌ای همراه با خیزش گردوخاک و کاهش دید پیش بینی می‌شود و کاهش دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی گراد طی روزهای پنجشنبه و جمعه وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دما در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۳۶ درجه و کمینه فردا صبح ۲۰ درجه و خور و بیابانک با ۴۳ درجه و بوئین میاندشت با دمای ۸ درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول