اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حریق گسترده در انبار مواد غذایی، خشکبار و عطاری در خیابان تیموری شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع حریق گسترده در انبار مواد غذایی ، خشکبار و عطاری در خیابان تیموری خبر داد و گفت: این عملیات باحضور ۸ ایستگاه آتش‌نشانی و ۳۰ نفر آتش نشان اطفا شد.

حریق گسترده در انبار مواد غذایی، خشکبار و عطاری در خیابان تیموری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هادی عیدی پور درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت ۳:۴۵ صبح دوشنبه ۱۵ خرداد ماه طی تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی بلافاصله تیم های عملیاتی ایستگاه های ۱۲و۱و۱۱و۱۹و۹و۳و۱۰و۷ به همراه خودروهای اطفایی سنگین و نیمه سنگین را به  محل حادثه در خیابان تیموری اعزام نمود.

حریق مربوط به انبار مواد غذایی ،خشکبار و عطاری در ساختمان دوطبقه به متراژ ۲۰۰ متر مربع که کاملا طعمه حریق شده بود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به منازل و مغازه های اطراف اطفا شده در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حریق در یک ساختمان دوطبقه که از آن  به عنوان انبار مواد غذایی، خشکبار وعطاری استفاده شده بود، از طبقه همکف شروع و به راه پله ها و سپس طبقه دوم که سقف آن به صورت شیروانی بودو متصل به دیوار همجوار هتل سنتی بود رخ داده و به سرعت گسترش و در حال سرایت به هتل ، منازل و مغازه مجاور بود.

این مقام مسئول افزود: به دلیل حساسیت عملیات، آتش نشانان از چند جهت با چند رشته لوله آب دهی پر فشار عملیات اطفاء حریق و همزمان با برش سقف شیروانی ،عملیات تهویه را آغار که بعد از ۴ ساعت تلاش بی وقفه توانستند حریق را کنترل مهار  و اطفاء کنند. 

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد باتوجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و علت حادثه در دست بررسی است.خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول