اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف 2 تن و 500 کیلو مرغ احتکارشده در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس موفق شدند، در یک عملیات هماهنگ از یک انبار در زاهدان مقدار 2 تن و 500 کیلو گرم مرغ احتکاری را کشف کنند.

کشف 2 تن و 500 کیلو مرغ احتکارشده در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسین علیزاده مقدم اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با جرایم اقتصادی با اولویت مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالا در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود:  برابر خبری مبنی بر احتکار مرغ توسط شخصی در یکی از محلات زاهدان ماموران پلیس موفق شدند، در یک عملیات هماهنگ از انبار شخص مورد نظر مقدار 2 تن و 500 کیلو گرم مرغ احتکاری را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای کشف شده یک میلیارد و ششصد میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: پلیس شبانه روز برای دفاع از آرامش و امنیت اقتصادی و اجتماعی مردم تلاش کرده و اجازه فعالیت به افراد سودجو و قانون شکن نمی دهد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول