اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ایمان و امید در ردای رهبری، وقتی صدای جماران از حسینیه امام خمینی(ره) شنیده می‌شود

خوب گوش کن! صدای جماران از حسینیه امام خمینی(ره) بر می‌خیزد، ایمان و امید همین است، خمینی کبیر اینجاست، در قامت رشید سید علی!

ایمان و امید در ردای رهبری، وقتی صدای جماران از حسینیه امام خمینی(ره) شنیده می‌شود

خبرگزاری فارس کرمان/آمنه شهریارپناه: از همان روزی که آمد با ایمانش نقطه امید شد، گل از گل ناامیدشدگان شکفت و مرهمی بر زخم دل داغدیدگانِ عروج حضرت عشق شد.

همیشه آماده حضور در میدان بود، برای اعتلای اسلام و پیشرفت جمهوری اسلامی روز و شب نمی‌شناخت، ناممکن و نشدنی برایش معنا نداشت، اما زمانی که نامش از شور مجلس خبرگان رهبری بیرون آمد و به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شد، هرچند دست تحسر بر صورت کشید اما با دست دیگرش که یادگار رشادت بود رایت سبز انقلاب را محکم‌تر فشرد و عصایش را تندتر بر زمین گذاشت.

عمامه‌اش را روی سر مبارکش تنظیم کرد و ردای امامت را برداشت و به حرکت‌ها شتاب بخشید، رسالت خطیرش هم همین را می‌خواست.

جنگ تمام شده بود، هنوز چهره زشت دوران ستم‌شاهی از در و دیوار شهر هویدا بود، باید می‌کوبید و از نو می‌ساخت، ماموریت تازه را از همان روز اول با اقتدار آغاز کرد.

مقاومت را می‌شد در لحظه‌لحظه رفتارش دید، خوب ساختن و پر قدرت جلو رفتن را از کلام پر از مهرش بارها و بارها گوشزد کرد و از دل تدبیرهایش ایرانِ امن و با ثبات بیرون آمد.

در طول سالیانِ بعد از امام(ره)، دور اندیش بود، همیشه از دیگران ۲۰ سال جلوتر حرکت کرد و توانست با اندیشه‌ها و راهبردهای بی‌نقصش پشت دشمن را به زمین بزند و بینی بداندیشان را به خاک بمالد.

او سی‌وچهار سال است که نخوابیده، چشم در چشمِ دشمن دستشان را خوانده و به موقع به آنها پاتک زده است، توصیه همیشگی‌اش هم همین بوده، نخوابید!دشمن بیدار است.

هرگز متوقف و ناامید نشده، روحیه شکست‌ناپذیری‌اش او را امامِ مقاومت کرده است، ما با او نقطه‌زن شدیم، نفر اول شدیم، با او به دل دشمن زدیم و افتخار آفریدن را یاد گرفتیم، با امام استقامت و پایداری پیروز میدان‌های سخت و نبردهای سهمگین و ناممکن شدیم.

صلابتش به کوه طعنه می‌زند، این صولت، هیبت و این عظمت را از چه کسی به ارث برده است؟

خوب گوش کن! صدای جماران از حسینیه امام خمینی(ره) بر می‌خیزد، ایمان و امید همین است، خمینی کبیر اینجاست، در قامت رشید سید علی!

خداوندا به حقیقت انقلابِ روح‌الله و به دل شکسته داغدیدگانِ عروج خمینی کبیر، خامنه‌ای عزیزتر از جانمان را پرتوا‌ن‌تر از همیشه حفظ کن!

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول