اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برخورد جدی با مسببان سرقت بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه صورت گیرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد جدی و عزل کسانی که مسامحه و سهل‌انگاری در بحث سرقت سرب‌های رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه داشته‌، شد.

برخورد جدی با مسببان سرقت بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه صورت گیرد

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با موضوع سرقت قالب‌های سربی دیوار اتاق دستگاه رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، ضمن انتقاد از مخفی نگه داشته شدن این موضوع، اظهار کرد: از وزیر بهداشت و استاندار کرمانشاه می‌خواهم با مقصرین به صورت جدی برخورد کنند. 

وی افزود: مسؤولین ذی‌ربط باید توضیح دهند که چرا این قضیه را پنهان نگه داشته‌اند و به موقع اطلاع‌رسانی نکرده‌اند. 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به محض اطلاع از این موضوع با معاون وزیر بهداشت تماس گرفتم و خواهان برخورد جدی و عزل کسانی که مسامحه و سهل‌انگاری داشته‌اند شدم تا درس عبرتی برای سایر مسؤولین باشد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسؤولیت پذیرفتن به معنای برخورداری از اختیارات و امکانات نیست بلکه مسؤول باید از جان و مال مردم حفاظت و حراست بکند.

رشیدی با اشاره به زحمات و خدمات کادر درمان در ایام کرونا، گفت: باید مسببین در قبال پزشکان و پرستاران و کارکنان این مجموعه که با زحمت فراوان به مردم خدمت می‌کنند، پاسخگو باشند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول