اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دوازدهمین جشنواره وصال برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در دومین کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان ازبرگزاری دوازدهمین جشنواره وصال خبر داد.

دوازدهمین جشنواره وصال برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: ۳۰ خرداد لغایت چهارم تیرماه به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است که در نظر داریم دوازدهمین جشنواره تجلیل از خیرین، خادمین و افراد تأثیرگذار در حوزه ازدواج و جمعیت همراه با ازدواج آسان جوانان با حضور مسئولین برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را  ترویج فرهنگ ازدواج به هنگام آگاهانه آسان و پایدار جریان سازی فرهنگی جهت همکاری منسجم در امر ازدواج؛ ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج و خانواده، فرهنگ سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پاگیر معرفی الگوهای ازدواج ساده و موفق از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

خادمی تصریح کرد: مقرر شده در این هفته تقدیراز فعالین، خادمین برجسته و اثر گذار حوزه ازدواج و خانواده و جمعیت، تقدیر از دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیردولتی فعال در حوزه ازدواج ،تقدیر از زوجین دارای ویژگیهای بارز و الگوساز انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه شعار هفته ازدواج در سال ۱۴۰۲ ازدواج آسان و آسمانی می باشد،خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) دوازدهمین جشنواره وصال در تالار شهر بندرعباس با حضور مسئولین استانی جهت گرامیداشت این روز و تقدیر از افراد تاثیرگذار برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول