اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امام خمینی(ره) بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر جهان را رقم زدند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امام خمینی(ره) بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر جهان را رقم زدند.

امام خمینی(ره) بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر جهان را رقم زدند

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امام خمینی(ره) از لحاظ شخصیت سیاسی انسانی صادق، خطرپذیر، شجاع  و دارای عزت و اعتماد به نفس بودند.

وی خاطرنشان کرد: از میان ویژگی‌ها و خصوصیات فردی و اجتماعی امام، ویژگی منحصر به فرد امام "صداقت" در عین صمیمیت با مردم بود که معمولا کمتر در بین رهبران جهان این ویژگی وجود ندارد.

به گفته وی، رهبران معمولا دو چهره دارند یک چهره واقعی و یکی چهره‌ای که برای نقش‌آفرینی در جامعه برای خود می‌سازند و مانند یک ماسک روی چهره واقعی خود می‌کشند اما امام خمینی از این حیث یک رهبر نمونه بودند که توانستند با صداقت در گفتار و رفتار  قلوب مردم را در مسیر الهی با خود همراه سازند و بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر جهان را رقم بزنند.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: امام راحل با تشکیل انقلاب اسلامی نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا، الهام‌بخش ایستادگی و مقاومت آزادی خواهان در برابر ظلم و استکبار شد و جبهه‌ای با ماهیت مقاومت در برابر مستکبران جهان تشکیل دادند که به فضل خدای متعال با پرچمداری نایب بر حقش، امام خامنه‌ای ((مد ظله العالی)) امروز  قدرتمندتر، گسترده‌تر و منسجم‌تر با اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی توانسته است به تاثیرگذارترین جریان بین‌المللی در غرب آسیا و منطقه تبدیل شود.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: همه این توفیقات و نصرت‌ها از نفس قدسی و الهی امام خمینی (ره) سر چشمه گرفته و انشاءالله زعامت امام خامنه‌ای هم تا ظهور دولت یار و فرج آقا امام زمان با عزت و افتخار ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام 2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول