اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دعوت از دست اندرکاران بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در جشنواره سلاله

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره سلاله به صورت سراسری و در گستره ملی برگزار می شود و همه بقاع متبرکه تحت پوشش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به تناسب ظرفیت ها و توانمندی های خود امکان حضور در جشنواره را دارند.

دعوت از دست اندرکاران بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در جشنواره سلاله

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیر الاسلامی  گفت: از دست اندرکاران بقاع متبرکه استان جهت شرکت در جشنواره سراسری سلاله که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود ، دعوت به عمل می آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره سلاله با هدف معرفی هر چه بهتر و بیشتر فعالیت ها و خدمات آستان مقدس امامزادگان در حوزه های مختلف – ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات با ایجاد بستری مناسب برای رقابتی سالم و سازنده بین آستان های مقدسه – ایجاد ارتباطی پویا و تعاملی سازنده بین آستان های مقدسه ، رسانه های جمعی و نخبگان و صاحب نظران فرهنگی و ایجاد زمینه انتقال تجربیات و ابتکارات ارزیابی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی گفت: جشنواره در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی مطابق با سطح‌بندی مصوب بقاع متبرکه برگزار می شود و بقاع متبرکه هر سطح ، در ارزیابی همان سطح حضور خواهند داشت و جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد، به این شکل که در مرحله اول ، رقابت درون استانی بوده و برگزیدگان استانی در سطوح سه گانه به مرحله رقابت ملی راه خواهند یافت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست اندرکاران بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد (هیأت امنا، مدیر بقعه یا مدیر مرکز افق) جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره سلاله به سایت https://solalefestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول