اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دریافت سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سؤال

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور از دریافت سؤالات پیشنهادی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال 1403 از طریق سامانه طراحان سؤال خبر داد.

دریافت سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سؤال

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علی صدر سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور گفت: در نظر است برای آزمون‌های ورودی سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که در اسفند سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، جمع‌آوری سؤالات از اعضای هیأت علمی از طریق سامانه طراحان سؤال سازمان سنجش انجام شود لذا مکاتباتی برای اطلاع رسانی به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی صورت گرفته است.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه کمیته سیاست‌گذاری آزمون‌های الکترونیک سازمان سنجش از اعضای هیأت علمی دعوت شده است ضمن عضویت در «سامانه طراحان سؤال» سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://iais.sanjesh.org در طراحی سؤال برای آزمون‌های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشارکت کرده و سؤالات مورد نظر خود را با توجه به سرفصل‌های موجود در سامانه تا ۴ تیر ماه سال جاری از طریق این سامانه ارسال کنند.
وی در پایان با اشاره به فرایند بررسی سؤالات ارسالی، افزود: سؤالات ارسالی پس از ثبت در مخزن سامانه و طی شدن فرایند داوری و ارزیابی در بانک سؤالات الکترونیک قرار خواهد گرفت.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول