اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

لزوم شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری

فرماندار فامنین بر لزوم شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری شهرستان خبر داد.

لزوم شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری

به گزارش خبرگزاری فارس از فامنین، سیدروح‌الله حسینی ظهر امروز در جلسه شورای مرکز نوآوری با بیان اینکه به دنبال فعالیتی برای یک کار جدید و خلاق که منجر به ثروت برای شهرستان شود، هستیم اظهار کرد: ظرفیت‌شناسی و ظرفیت‌سازی در این حوزه خیلی مهم است چراکه فامنین مهد ظرفیت‌هاست.

وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود و شناسایی و رشد آنها بر عهده ماست گفت: در شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری شهرستان دستگاه‌های اجرایی مثل آموزش و پرورش و پژوهشسرای دانش‌آموزی، پایگاه‌های بسیج، مرکز فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت وظیفه خود را انجام‌ دهند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: امسال در شهرستان فامنین نهضت آموزش جزو اولویت‌ها قرار داده شده و باید از این موقعیت استفاده شود.

 معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان نیز گفت: با کمک خیر نیک‌اندیش آقای دکتر دولتی در سال ۱۴۰۱ مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان فامنین راه‌اندازی و اولین نشست شورای مرکز نوآوری تشکیل شد.

بهزاد خزائیان با بیان اینکه بررسی و پذیرش طرح‌هایی که توسط داوران تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته از وظایف شورای مرکز نوآوری است، افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های فامنین و حمایت فرماندار و مسوولان شهرستان تبدیل مرکز نوآوری به مرکز رشد از اهداف پارک علم و فناوری همدان است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ واحد فناور در مراکز رشد و نوآوری تابعه پارک علم و فناوری استان پذیرش شده‌اند و از ۷۰ شرکت دانش‌بنیان در استان ۴۰ شرکت در پارک فناوری مستقر است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک استان همدان از فروش یک‌هزار میلیارد تومانی و صادرات ۵.۵ میلیون دلاری واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان همدان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول