اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ساخت دانشکده پرستاری لردگان با حضور وزیر بهداشت کلنگ‌ خورد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز از سفر خود به چهارمحال و بختیاری کلنگ احداث دانشکده پرستاری لردگان را به زمین زد و با حضور در بیمارستان شهدای این شهرستان روند خدمات‌رسانی به بیماران را بررسی کرد.

ساخت دانشکده پرستاری لردگان با حضور وزیر بهداشت کلنگ‌ خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهرام عین‌اللهی صبح امروز و در دومین روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری به شهرستان لردگان رفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری لردگان گفت: مجوز ساخت این دانشکده صادر شده است و امروز شاهد کلنگ‌زنی این مرکز آموزشی با اعتبار اولیه ۳۰ میلیارد تومان هستیم.

وی ادامه داد: دانشکده پرستاری لردگان با هدف تربیت نیروهای بومی و ارتقای سطح بهداشتی، درمانی و علمی این منطقه ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشکده پرستاری لردگان در مجاورت بیمارستان این شهر ساخته می‌شود، افزود: تخصیص دستگاه MRI، سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایس، رادیولوژی دیجیتال، ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز و راه‌اندازی کلینیک ناباروری سطح ۲ بیمارستان شهدای لردگان از مهمترین اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته است.

عین‌اللهی همچنین با حضور در بیمارستان شهدای لردگان ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات در این بیمارستان را بررسی کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان این بازدید گفت: این بیمارستان در حال حاضر حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون این مرکز درمانی دارای تخصص‌های پزشکی زنان و زایمان، ارتوپدی، اطفال، داخلی، جراحی، قلب، بیهوشی، رادیولوژی و سی‌تی‌اسکن است.

گفتنی است، وزیر بهداشت در بدو ورود به شهرستان لردگان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول