اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

برنامه‌ریزی برای آموزش از راه دور به دختران و زنان افغانستانی

رئیس دانشگاه مهر البرز گفت: برای سال آینده درنظر داریم دختران و زنان افغانستان را از راه دور آموزش دهیم.

برنامه‌ریزی برای آموزش از راه دور به دختران و زنان افغانستانی

خدایار ابیلی رئیس دانشگاه مهرالبرز درگفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره ارزیابی کیفیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه مهرالبرز گفت: در دانشگاه ما با توجه به اینکه دانشگاه مجازی است، هر هفته بدون استثناء جلسات کیفیت برگزار می‌شود، این جلسات برای کنترل کیفیت آموزش ما است.

وی افزود: ما مدلی آموزشی‌ را ارائه می‌دهیم که این مدل از نظر روش به یادگیری دانشجویان ما کمک می‌کند، بیشتر درحال چک‌ و زیر نظرگرفتن دانشجویان است تا متوجه شویم، کجای کار دانشگاه مشکل دارد؟ این مدل ما کارگروهی است که متشکل از تمام معاونت و دانشجویان انجمن‌های دانشجویی است که‌کار مسئله یابی را انجام می‌دهند، ما برای این مدل سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

* فلسفه ما یادگیری سازمانی است

ابیلی با توجه به ارزیابی‌ کارگروهی‌ گفت: این‌کارگروه یک تلاش تیمی و همگانی از ابعاد مختلف است و باعث شده تا مدل‌ ارزیابی ما یک مدل خاص باشد. دانشگاه مهرالبرز هیچ فرقی بین کارمندان و روسا و هیأت امنا از نظر یاد گرفتن ندارد،  فلسفه ما یادگیری سازمانی است در نتیجه هر تلاشی برای کیفیت نیاز باشد برایش وقت می‌گذاریم و از نظر هزینه هیچ مانعی نداریم.

* آموزش از راه دور به دختران افغانستانی

رئیس دانشگاه مهرالبرز در پایان گفت:‌ با توجه به تأکید وزارت علوم بر افزایش دانشجویان بین‌الملل ما برای سال آینده درنظر داریم دختران و زنان افغانستان از راه دور آموزش دهیم. این اولین تجربه ما است چرا که ما محدودیت کنکور داریم باید جدا از‌ کنکور اجازه و پذیرش دانشجوی خارجی داشته‌ باشیم، به تازگی دانشگاه شده‌ایم و این اولین قدم استفاده از این امتیاز است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول