اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه خرمشهر: برخی قوانین لایحه حجاب باید اصلاح شود

امام جمعه خرمشهر گفت: قوه قضاییه یک لایحه‌ای برای حجاب داد که ما به‌خاطر تدوین این لایحه از آنها تشکر می‌کنیم ولی یک سری از قوانینی که در این لایحه آمده باید اصلاح شود.

امام جمعه خرمشهر: برخی قوانین لایحه حجاب باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه خرمشهر اظهار کرد: در آستانه سی ‌و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) هستیم که این غم بزرگ را به شیفتگان آن بزرگمرد تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه تصریح کرد: شاید به جرأت بتوان گفت که آیت‌الله خامنه‌ای از معدود جانشینانی در جهان سیاست است که خط ‌به‌ خط از سیره سلف خود امام خمینی(ره) پیروی کرده و خود را ملزم به تبیعت از خط ایشان می‌داند.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر این نکته ما می‌بایست قدردان مجاهدت امام باشیم، خاطرنشان کرد: ما باید در این مسیر صاحب قدم باشیم که با برکت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این خط پا بر جا است.

وی یکی از مهمترین کارهای حضرت امام  را التزام عملی به اسلام دانست و عنوان کرد: این کار فلسفه حرکت او بود و بحث سر این که چه کسانی ولایت فقیه را قبول دارند و چه کسانی قبول ندارند نبود.

عادل‌پور با بیان اینکه در این ۴۴ سال سخت‌ترین کارها کشور را تهدید کرد، گفت: خوشبختانه با کمک خداوند از این سختی‌ها با کمک ملت گذر کردیم.

وی با اشاره به این مطلب که سکولار در دوره پهلوی در کشور حا‌کم شد، تصریح کرد: در بحث فرهنگی اجتماعی حجاب، می‌خواهند آنچه را در دوره پهلوی بود را دوباره احیا کنند که این همان سکولاریسم است.

امام جمعه خرمشهر بیان کرد: قوه قضاییه یک لایحه‌ای برای حجاب داد که ما به‌خاطر تدوین این لایحه از آنها تشکر می‌کنیم ولی یک سری از قوانینی که در این لایحه آمده باید اصلاح شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول