اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| مهمان ویژه‌ای که سرزده بر بالین دختر بیمار لرستانی آمد این بانوی بروجردی دچار تومور مغزی شده و پزشکان تقریبا از خوب شدن او قطع امید کرده‌اند، قدرت تکلم دچار مشکل شده. تنها آرزوی این بیمار زیارت امام رضا علیه سلام است، ۱۰ روز قبل به امید این دیدار و طلب شفا از امام معصوم با خانواده راهی مسیر مشهد می شوند اما در بین راه به علت وخامت حال به بروجرد بر می گردند و حسرت زیارت امام مهربانی ها بر قلب دختر می ماند اما خیلی سرزده و بدون اینکه دختر بداند مهمانی سرزده به خانه آنها رفته تا دل او شاد شود و حسرت به دل نماند.
۱۴۰۲-۳-۱۱ ۱۸:۵۷ http://fna.ir/3cxd7v
0

این بانوی بروجردی دچار تومور مغزی شده و پزشکان تقریبا از خوب شدن او قطع امید کرده‌اند، قدرت تکلم دچار مشکل شده. تنها آرزوی این بیمار زیارت امام رضا علیه سلام است، ۱۰ روز قبل به امید این دیدار و طلب شفا از امام معصوم با خانواده راهی مسیر مشهد می‌شوند اما در بین راه به علت وخامت حال به بروجرد بر می‌گردند و حسرت زیارت امام مهربانی‌ها بر قلب دختر می‌ماند اما خیلی سرزده و بدون اینکه دختر بداند مهمانی سرزده به خانه آنها رفته تا دل او شاد شود و حسرت به دل نماند.

 

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول