اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اشراف دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی بر اقتصاد دریامحور

یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: نگاه راهبردی سردار احمدیان به مسائل کشور و نخبگی ایشان در حوزه مسائل راهبردی یک ظرفیت با ارزشی برای استان های ساحلی کشورمان با توجه به مسؤولیت های پیشین ایشان است تا بتوان به توسعه این مناطق شتاب هرچه بیشتری داد.

اشراف دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی بر اقتصاد دریامحور

حسن مریدی زاده از یادگاران دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به انتصاب هوشمندانه سردار علی‌اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، اظهار کرد: اشراف و نگاه ویژه سردار احمدیان به موضوعات مرتبط با دریا و اقتصاد دریامحور از جمله ظرفیت های ارزشمندی برای استان هرمزگان و جزایر آن بشمار می رود که می تواند مبنای توسعه هرچه بیشتر این مناطق و افزایش توجه ملی به ظرفیت دریا در کشورمان باشد.

وی با بیان این که سردار احمدیان از موسسان سپاه کرمان در سال های ابتدایی دهه 60 بودند، افزود: چون سپاه هرمزگان در آن سالها زیرمجموعه سپاه کرمان در منطقه 9 کشوری بود لذا ایشان نگاه ویژه ای به استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان داشتند و به نوعی این برادر بزرگوارمان فرمانده لشکر 41 ثارالله را نیز راهبری می کردند که شهید سلیمانی بزرگوار نیز فرماندهی لشکر 41 ثارالله بودند.

مریدی زاده ادامه با اشاره به دوران حضور سردار احمدیان در منطقه 4 نوح و تدابیر ویژه به منظور تشکیل مناطق دریایی سپاه، خاطرنشان کرد: ایشان مسؤولیت ستاد نیروی دریایی سپاه را نیز در شمال و جنوب کشور برعهده داشته اند و لذا اشراف بسیار خوبی بر مسائل و موضوعات مرتبط با دریا دارند و این فرصت خوبی برای ساحل نشینان به منظور جلب توجه ملی برای توسعه هر چه بیشتر این مناطق بشمار می رود.

این رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: نگاه راهبردی سردار احمدیان به مسائل کشور و نخبگی ایشان در حوزه مسائل راهبردی سبب شد تا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به ایشان حکم عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعطا کنند و امیدواریم تا با یک همگرایی ویژه در کشور بتوان از برنامه ها، تخصص، تحصیلات عالیه و نیز تعهد و نظم در افکار و اندیشه های این فرمانده ارزشمند بهره بیشتری بگیریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول