اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

توجه به مسائل روز و استفاده از فناوری‌های نو در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: توجه به نکات فناورانه و کاربرد به روزترین تجهیزات و ابزارهای هوشمند در بدنه و زیرساخت دانشگاه از ویژگی‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی است.

توجه به مسائل روز و استفاده از فناوری‌های نو در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: از خصوصیات این دانشگاه می توان به توجه به نکات فناورانه و کاربرد به روزترین تجهیزات و ابزارهای هوشمند در بدنه و زیرساخت دانشگاه اشاره کرد، تا دانشجوی ما بتواند متناسب با نیاز خود با رویکردی کاملا متفاوت در این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازد.

وی افزود: تیم های مختلف باتوجه به ماموریت و مساله مورد نظر که به فراخور اقلیم، شرایط استان و حوزه تخصصی مورد نیاز است دسته بندی می شوند که با آموزش های لازم با محوریت شعار دانشگاه که حول تحول گرایی، نوآوری و تمدن سازی بنا نهاده شده است به سمت نقطه ایده آل به حرکت خود ادامه می دهند.

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی افزود: در کنار تیم های اجرایی یک تیم نظارتی هم بر روند اجرا و محتوای علمی و آموزشی و ارزیابی های لازم نظارت خواهد داشت، و می تواند شبیه به کنکور ذیل سازمان سنجش آزمون اختصاصی برگزار گردد. در این دانشگاه خطوط فکری و سیر مطالعاتی برای همه رشته ها در نظر گرفته ایم که با نگاهی متفاوت به وضع موجود به سمت آفرینش های علمی حرکت کنیم.از دیگر نکات حایز اهمیت این دانشگاه می توان به آی تی بیس بودن و توجه به نکات فناورانه و کاربرد به روزترین تجهیزات و ابزارهای هوشمند در بدنه و زیرساخت دانشگاه اشاره کرد، تا دانشجوی ما بتواند متناسب با نیاز خود با رویکردی کاملا متفاوت در این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازد.

قدیانی در ادامه گفت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در مساله هوش مصنوعی و اهمیت آن و نیز اقدامات علمی و عملی که کشورهای مختلف در دنیا انجام داده اند، دانشگاه جامع انقلاب اسلامی نیز بر خود واجب می داند تا با شکستن مرزهای دانش و حرکت بر لبه های دانش با تولید محتوا براساس آخرین تحولات علمی در سطح دنیا و معرفی رشته های جدید همچون هوش مصنوعی به مطالعه وضعیت و جایگاه کشور در حوزه هوش مصنوعی در جهان به این مهم دست پیدا کند.

وی افزود: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی می بایست بر جغرافیای منطقه به ویژه کشورهای اسلامی در سطوح بین المللی تاثیرگذار بوده و بتواند در موضوعات مختلف با همکاری همه دستگاه ها نقش آفرینی لازم را ایفا نماید. دکتر قدیانی خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در پی انقلابی نوین و شکستن چهارچوب های فرآیند کسب دانش با توجه به تغییرات علمی روزافزون جهان است، لذا با این تفکر و روحیه بدنبال تمدن سازی نوین علمی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول