اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام ۱۸۰۰ زائر از همدان به مرقد امام(ره)

فرماندار همدان از اعزام یک هزار و ۸۰۰ زائر از همدان به مرقد امام(ره) خبر داد و گفت: با گرامیداشت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد این برنامه به منظور حضور علاقمندان در مرقد امام(ره) تدارک دیده شده است.

اعزام ۱۸۰۰ زائر از همدان به مرقد امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام یک‌هزار و ۸۰۰ نفر به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: با گرامیداشت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد به منظور حضور علاقمندان در مرقد امام(ره) و بهره‌مندی از سخنان ارزشمند خلف صالح امام راحل این برنامه تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی و تبیینی برای شرکت‌کنندگان در این مراسم افزود: مردم به عشق دیدار و تجدید بیعت با امام راحل راهی مرقد خواهند شد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه در ایام رحلت امام(ره) در اقصی نقاط شهرستان، بخش‌ها و روستاها نیز برنامه‌های مختلفی توسط گروه‌های مردمی برگزار خواهد شد ادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبیینی نشانه اوج قدرشناسی مردم همدان از امام راحل است.

وی به تأمین پشتیبانی‌های لازم به ویژه نسبت به مسائل بهداشتی، درمانی و تغذیه اشاره کرد و گفت:  اقدامات لازم در راستای اعزام علاقمندان و مشتاقان در دستور کار قرار گرفته است.

مخفی در پایان یادآور شد: اعزام علاقمندان در قالب پنج کاروان و ۸۰ خودرو انجام می‌شود.

پایان پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول