اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سیاست خبر خوب و مطالبه‌گری، دو مولفه مهم 35 خبرنگار خبرگزاری فارس در استان فارس

نخستین همایش فصلی خبرگزاری فارس استان فارس با محوریت تبیین مطالبه‌گری و پیشتازی در سیاست مبتنی بر خبر خوب با حضور خبرنگاران استانی این خبرگزاری و مسئولان استان فارس برگزار شد.

سیاست خبر خوب و مطالبه‌گری، دو مولفه مهم 35 خبرنگار خبرگزاری فارس در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم کمالی سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس بر لزوم انتشار اخبار خوب و امیدوارکننده در جامعه در کنار پیگیری مطالبات استان و همچنین بیان دغدغه‌های مردم تاکید کرد.

ابراهیم کمالی اظهار داشت: دفتر خبرگزاری فارس در استان فارس تقریبا در همه شهرستان‌های استان خبرنگار دارد و با حدود ۳۵ خبرنگار مسائل و مشکلات استان را رصد می‌کند.

 سرپرست خبرگزاری فارس با بیان اینکه سیاست خبر خوب یکی از سیاست‌های جدی خبرگزاری فارس در راستای امیدبخشی به جامعه است، گفت: این سیاست که چندسالی است با ابتکار خبرگزاری فارس در حال پیگیری است، اکنون نیز در کنار مطالبه‌گری دنبال می‌شود.

وی بیان مشکلات مردم و دنبال کردن مسائل مختلف استان را محوری‌ترین رسالت رسانه عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم در جهت امیدبخشی به جامعه پیگیر مشکلات و مسائل مردم نیز بوده و حل مشکلات استان را از مسئولان مطالبه کنیم.

کمالی، انتشار اخبار خوب و اقدامات مثبت و جهادی مدیران انقلابی استان را نیز اولویت دانست و بر انتشار آنها در این رسانه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه خبرنگاران حوزه‌های گوناگون و شهرستان‌های مختلف استان فارس نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین در این همایش کارگاه آموزشی شیوه‌های نوین خبرنویسی از جمله نرم‌نویسی و مینیمال نویسی برگزار شد.

این همایش که با حضور برخی نمایندگان مجلس ازجمله ابراهیم عزیزی، جعفر قادری، جلال رشیدی کوچی و همچنین احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیراز،  آتش‌باز، هنرمند برجسته شیرازی و هادی رضایی، رئیس بسیج رسانه فارس برگزار شد در پایان با تجلیل از خبرنگاران این رسانه به پایان رسید.

پایان پیام/ ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول