اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تصادف پژو با تریلر در اصفهان 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع یک مورد حادثه تصادف منجر به فوت خبر داد.

تصادف پژو با تریلر در اصفهان 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شب گذشته دهم خرداد ماه ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه، یک مورد حادثه برخورد خودروی سواری پژو پارس با تریلی همراه با مصدومیت شدید سرنشینان خودرو واقع در اتوبان معلم به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

 

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۶ همراه مدیر کشیک وقت در محل اتفاق حاضر شدند.

کاوه آهنگران بیان کرد: متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس (یک نفر آقا ۳۰ ساله و یک نفر خانم ۲۷ ساله) این خودرو در دم جان باختند و سرنشین سوم که یک نفر آقا دچار مصدومیت شدید  بود، تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی ، پرهیز از رفتارهای پر خطر و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی خواسته آتش‌نشانان اصفهان از شهروندان است.

سقوط خودرو در کانال آب

وی همچنین با اشاره به حادثه سقوط خودرو در کانال آب گفت: در ساعت ۲ و ۳۵ دقیقه بامداد امروز یازدهم خرداد ماه با اعلام اهالی روستای کبجوان واقع در شرق اصفهان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان، سقوط یک دستگاه خودروی پراید به همراه راننده ۲۶ ساله به داخل کانال آب اطلاع داده شد.

 

کاوه آهنگران با بیان اینکه بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ۲ ایستگاه ۲۳ و ۵ همراه با کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: با سرعت عمل سریع آتش‌نشانان غواص، راننده این خودرو سالم از آب خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: از شهروندان تقاضا داریم در اینگونه مسیرها سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی را مدنظر داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول