اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

امروز اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است

مدیر شبکه «الاهواز» گفت: امروزه برای حوزویان اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است.

امروز اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین پیمان علی‌نژاد مدیر شبکه «الاهواز» در همایش «هوش مصنوعی و رسانه تمدن‌ساز» که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) که فرمودند«رحم الله عبدا احیا امرنا»، افزود: آن حضرت در توضیح این مسئله، احیای امر اهل‌بیت(ع) را تبلیغ دین برشمردند و امروزه برای حوزویان اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است.

وی در خصوص معرفی شبکه «الاهواز» گفت: این شبکه در سال 1392 به همت آیت‌الله موسوی جزایری آغاز به کار کرد در حالی که «تهدیدمحور» بود یعنی در برابر تهدید دشمنانی مانند وهابیت و تجزیه‌طلبان شروع به یک دفاع مقدس کرد. امروز بحمدالله به عنوان یکی از شبکه‌های موفق جبهه مقاومت است که مفتخر به حمایت از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی نیز هستیم.

مدیر شبکه «الاهواز» افزود: در طول سال‌های بعد به این نتیجه رسیدیم که باید به عرصه فضای مجازی هم ورود بیشتری داشته باشیم و امروزه هم باید به موضوع «هوش مصنوعی» بپردازیم.

وی با بیان اینکه ذهنیت امروز از فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها هستند، اما چیزی که در آینده مطرح خواهد بود هوش مصنوعی است، اضافه کرد: امروز تکلیف ما همان فرمایش حکیمانه رهبر انقلاب است که فرمودند باید در این زمینه در بین 10 کشور اول دنیا قرار بگیریم. همان‌طور که در عرصه‌های موشکی و فضایی با ورود جوانان متدین انقلابی این اتفاق افتاد، در این عرصه هم باید این اتفاق بیفتد.

علی‌نژاد در پایان گفت: همایش امروز اولین جلسه با موضوع هوش مصنوعی به این شکل است و بعد از آن باید بتوانیم خروجی این جلسه را کاربردی و در امور رسانه استفاده کنیم.

پایان پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول