اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تشرف بیش از 13 هزار زائر پیاده به مشهدالرضا در دهه کرامت

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: در ایام دهه کرامت، بیش از 13هزار زائر پیاده از استان های مختلف کشورمان به مشهد مقدس وارد شدند.

تشرف بیش از 13 هزار زائر پیاده به مشهدالرضا در دهه کرامت

حسین رضایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد با اعلام آمار نهایی ورود زائران پیاده حرم مطهر امام رضا (ع) اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار زائر از استان های قم، تهران، مرکزی، همدان، یزد، قزوین، خوزستان،  فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان مازندران، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در دهه کرامت با پای پیاده به مشهدالرضا وارد شدند.

وی افزود: تا ظهر روز سه شنبه ۹ هزار و ۲۰۰ نفر از ۴ مسیر وارد مشهد شدند و باقیمانده این آمار تا ظهر روز ولادت به پابوسی  حضرت رضا (ع) مشرف می شوند. 

 

رضایی با بیان این که بیشترین ترددها مربوط به جاده نیشابور و سبزوار بوده است، افزود: امسال، کاروان های بزرگ ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ نفری از شهرهای تهران، قم، کرج، ورامین،  همدان،  شهریار و قزوین داشتیم که به سلامت به مشهد رسیدند. ۸ کاروان عراقی نیز به تعداد ۶۰۰ نفر تاکنون وارد مشهد شده اند و امروز هم یک کاروان ۶۵ نفره عراقی به همراه ۱۵۰۰ زائر نیشابوری و فریمانی به مشهد می رسند.

 

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: در طول مسیر حرکت زائران پیاده امام رضا ۱۷ ایستگاه در مسیر نیشابور، سبزوار، سرخس، فریمان، قوچان و فردوسی فعال بود و در ورودی های مشهد نیز ایستگاه های پذیرایی توسط مردم و هیئات مذهبی با همکاری شهرداری، خدمات رفاهی را به زائرین ارائه دادند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول