اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

2000 مددجوی چهارمحال و بختیاری جشن خودکفایی گرفتند

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به جشن خودکفایی 2 هزار مددجوی این نهاد در استان، گفت: ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد است.

2000 مددجوی چهارمحال و بختیاری جشن خودکفایی گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی صبح امروز در آیین گشایش نمایشگاه اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی این نهاد در استان، گفت: ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز هم‌زمان با برگزاری جشنواره مهر رضوی در استان یک‌هزار و ۶۶۵ قلم لوازم ضروری زندگی در بین مددجویان توزیع شد.

وی از افتتاح ۲۰ واحد مسکونی مددجویی در استان خبر داد و افزود: امروز کلنگ ساخت ۵۲۵ واحد مسکونی مددجویی به زمین زده می‌شود.

محمدی اضافه کرد: هم‌زمان با برگزاری جشنواره مهر رضوی ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر که به همت خیرین تهیه شده است در بین دانش‌آموزان تحت پوشش توزیع می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول