اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کمربندی آیت الله باریک بین قزوین روز عید غدیر به بهره برداری می رسد

شهردار قزوین گفت: در روز عید غدیر ابر پروژه ترافیکی کمربندی آیت الله باریک بین افتتاح می شود که قطعا تاثیر بسزایی در رفع گره های ترافیکی شهر خواهد داشت.

کمربندی آیت الله باریک بین قزوین روز عید غدیر به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صباغی پیش از ظهر امروز در جریان برگزاری مراسم افتتاح بوستان مادر و کودک شهر قزوین اظهار کرد: مفتخریم به اینکه در میلاد با سعادت امام رضا(ع) بزرگترین بوستان مادر و کودک در جنوبی ترین منطقه شهر قزوین که همواره یکی از مطالبات اساسی مردم این منطقه بود به بهره برداری می رسد.

وی افزود: جهت رفاه حال بانوان قزوینی بوستان مادر و کودک افتتاح شد و در آینده ای نه چندان دور پروژه ساخت استخر شنا نیز در کنار این بوستان کلید خواهد خورد.

شهردار قزوین اضافه کرد: در روز عید غدیر ابر پروژه ترافیکی کمربندی آیت الله باریک بین به مرحله افتتاح خواهد رسید که تاثیر بسزایی در رفع گره های ترافیک شهر دارد.

صباغی ادامه داد: پس از افتتاح پروژه کمربندی آیت الله باریک بین، پروژه تئاتر شهر افتتاح خواهد شد تا در دسترس هنرمندان قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: استان قزوین ششمین شهر دارای مجموعه فرهنگی و هنری تئاتر شهر خواهد بود.

وی یادآورشد: خدمت رسانی مطلوب به مردم عزتمند شهر قزوین به دور از سیاسی کاری همواره جز برنامه های مدیریت شهری بوده و این روند با قدرت ادامه خواهد داشت.

شهردار قزوین ادامه داد: مردم امروز نیازمند مکان های تفریحی هستند و مجموعه مدیریت شهری با جدیت به دنبال ایجاد و افزایش محیط های فرهنگی و ورزشی، بوستان ها و تفرجگاه ها است.

صباغی در پایان گفت: به زودی کلنگ بوستان ۱۸ هکتاری خانواده نیز به زمین خواهد خورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول