اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راهکار مبارزه با اعتیاد چیست؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان استفاده از ظرفیت مردمی و دادن نقش به آنان برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد را بسیار مؤثر دانست.

راهکار مبارزه با اعتیاد چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سیره رضوی نیاز جامعه امروزی است و اقدامات عملی و علمی باید مبتنی با این موضوع باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مردمی و دادن نقش به آنان برای مقابله و مبارزه با این پدیده شوم بسیار مؤثر است، تصریح کرد: مبارزه با اعتیاد یک وظیفه عمومی است که باید از همه نهادهای اجتماعی جهت مقابله با آن استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: باید از ظرفیت فرهنگی استان و همچنین از ظرفیت فضای مجازی به طور صحیح و برنامه‌ریزی شده استفاده و با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مؤثر در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش کرد.

ریواده عنوان کرد: در مقابل اقدامات دشمن در فضاهای مختلف مانند فضای مجازی لازم است محتواها توسط دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط دیگر تولید و به دست مردم برسد.

وی بیان کرد: استان سمنان در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی و فضای دیگر مرتبط بسیار غنی است که می‌توانند تولید محتوای خوبی در عرصه استانی و ملی تولید کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات دانش‌آموزان فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت اوقات فراغت برای ارتباط و گفتمان مؤثر با نوجوانان به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول