اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علم و فناوری مازندران

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه‌های نیمه ساخت سالن چند منظوره (سوله ورزشی) و خوابگاه دانشجویان دانشگاه علم و فناوری مازندران بازدید کرد.

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علم و فناوری مازندران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مسعود گنجی رئیس صندوق‌رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌ همراه امینی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع این صندوق از پروژه‌های نیمه ساخت سالن چند منظوره (سوله ورزشی) و خوابگاه دانشجویان دانشگاه علم و فناوری مازندران بازدید کردند. 

در این بازدید که با همراهی احمدرضا ربانی رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران، باقری مشاور رئیس و احمدی معاون دانشجویی و فرهنگی صورت گرفت؛ رئیس صندوق رفاه ضمن بازدید از این پروژه‌ها، در جریان مراحل اجرایی آن قرار گرفت.

گنجی ضمن ذکر نکاتی به‌منظور دریافت اعتبارات جهت اتمام این طرح‌های عمرانی، درباره اخذ تسهیلات از مسیر وزارت مسکن و شهرسازی و ادارات تابعه برای تکمیل خوابگاه دانشجویی پیشنهاداتی ارائه داد.

وی در خاتمه تأکید کرد: اگر دانشگاه موفق به اتمام پنجاه درصد پروژه شود، صندوق‌ رفاه دانشجویان باقی اعتبار طرح را تا مرحله افتتاح تأمین خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول