اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۷۰ کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ در دشتستان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۷۰ کیلو گرم مواد مخدر ودستگیری ۳نفر قاچاقچی موادمخدر وتوقیف دو دستگاه خودرو مورد استفاده آنان در این شهرستان خبر داد.

۷۰ کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ در دشتستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتمایی و برقراری نظم و امنیت و اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اینکه فردی در قالب خانوادگی و شگردهای خاص خودشان بصورت حرفه‌ای و جاسازی قصد انتقال مواد مخدر از استان هرمزگان به استان فارس را دارد مراتب فوق در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان دشتستان با همکاری و هماهنگی با پلیس مواد مخدر استان و شهرستان دشتی در یک عملیات منسجم دو دستگاه خودرو را توقیف و در بازرسی از خودرو‌ها تعداد ۴۳ بسته تریاک از یکی خودروها و در بازرسی خودرو دیگر تعداد ۳۱ بسته تریاک که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود جمعا به مقدار۷۰ کیلوگرم کشف و ضبط گردید. پلیس ضمن متلاشی نمودن این باند هر سه نفر متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی دشتستان در پایان با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر این بار نیز با هوشیاری پلیس از رسیدن به مقاصد شوم خود بازماندند، به نقش تعیین کننده اخبار و اطلاعات در دستگیری سوداگران مرگ اشاره و از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول