اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کارکنان دامپزشکی سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان: کارکنان دامپزشکی به مثابه سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند.

کارکنان دامپزشکی سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار درجلسه شورای اداری و فنی سازمان دامپزشکی استان اظهار داشت: کارکنان دامپزشکی به مثابه سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند

وی افزود: امنیت وسلامت غذایی از مولفه‌های اصلی جامعه سالم است و کارکنان دامپزشکی به دورازچشم جامعه برای ارتقای سلامت جامعه تلاش می‌کنند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی گلستان ادامه داد: منشور اخلاقی دامپزشکی که با نگاه به باورهاو اعتقادات دینی و انسانی ترسیم شده است موجب سلامت سازمان و الگویی برای همه‌ دستگاه‌ها است.

مهاجر ابراز کرد: اگرباورها و اعتقادات دینی را در فضای کار و رفتارمان اعمال نماییم مطمئنا سازمان، محیط و جامعه‌ی سالم‌تری خواهیم داشت.

وی با اشاره به مسئولیت مجموعه ها در جامعه گفت: اگر مجموعه و خانواده‌ای بخواهد موفق باشد، باید همه خود رامسئول بدانند و برای پیشرفت سازمان خود تلاش کند. اگر درکنار هم قرار بگیرید و دستگیر یکدیگر باشید موجب پیشرفت سازمان خود خواهید شد.

وی افزود: مسلما اگرهمه در هر مسئولیت و جایگاهی که دارند کارخود را به درستی انجام دهند، درکنار کار درست دیگر دستگاه‌ها، منجر به اصلاح و پیشرفت و ایجاد امید درجامعه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: در انتخابات که نماد مردم سالاری دینی است، رکن اصلی مردم هستند، اگربخواهیم مشارکت حداکثری مردم را داشته‌ باشیم همه مسئول هستیم و نقش داریم، عمل به وعده‌ها و وظایف می‌تواند مردم را امیدوار و تشویق به مشارکت درانتخابات نماید.

دکترکاووسی مدیرکل دامپزشکی استان نیز در ابتدای این جلسه به بیان گزارشی درخصوص کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌های دامی و بیان مسائل و مشکلات دام‌پزشکی استان پرداختند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول