اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۲۰ میلیارد برای تکمیل تجهیزات بیمارستان فردیس نیاز است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از سال ۹۵ بیش از ۷۰۰میلیارد تومان برای بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس هزینه شده و حداقل ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای خرید تجهیزات مورد نیاز است.

۲۰ میلیارد برای تکمیل تجهیزات بیمارستان فردیس نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، شهرام صیادی،‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در حاشیه بازدید معاون اجرائی رئیس جمهور از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس که بعداز ظهر امروز انجام شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این بیمارستان، گفت: بیمارستان فردیس در بهمن ماه سال گذشته با آغاز فعالیت بخش اورژانس، فعال شد و در اردیبهشت ماه امسال اولین عمل جراحی در این بیمارستان صورت گرفت. 

وی افزود: هم اکنون  به طور میانگین ماهیانه ۸۰ مورد عمل حراحی عمومی، زنان و اورولوژی در بیمارستان فردیس انجام می‌شود. همچنین در حال حاضر ۳۰ بیمار در بخش‌های مختلف این   بیمارستان بستری هستند و امروز هم ۶ عمل جراحی در بیمارستان انجام شده است.

این مقام مسؤول گفت:علیر غم اینکه در  بیمارستان فردیس  هنوز دستگاه‌های سی‌تی اسکن و ام آر آی نداریم، اما با توجه به فعالیت بخش‌های مراقبت ویژه، بیمارستان فردیس فعال است. ضمن اینکه در صورت نیاز بیمار به سی تی اسکن و ام ار آی، همکاران ما بیمار را به بیمارستان‌های دیگر اعزام می‌کنند و خدمت رسانی به بیماران در هر صورت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کلیه بخش‌های عفونی، جراحی عمومی، ازمایشگاه، داروخانه بیمارستان  در حال ارائه خدمت هستند. ‌سیاست ما این بود که قبل از افتتاح همه بخش‌های بیمارستان فعال باشد.

صیادی حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در بیمارستان فردیس  را مغتنم شمرد و گفت: دکتر منصوری در خصوص تأمین اعتبار برخی تجهیزات از جمله سی تی اسکن و ام آر آی قول‌هایی دادند که امیدوارم با تحقق اعتبار مورد نیاز بتوانیم تا پیش از افتتاح رسمی بیمارستان، تجهیزات لازم را تهیه کنیم.

وی میزان اعتبار لازم  برای تکمیل تجهیزات بیمارستان فردیس را  حداقل ۲۰ میلیارد  تومان اعلام و بیان کرد: از سال ۹۵ تا کنون  بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای احداث این بیمارستان هزینه شده  است که می‌توان گفت، ۷۰ درصد از  پیشرفت مالی و ۵۰ درصد از پیشرفت فیزیکی  بیمارستان فردیس در دولت ایت الله رئیسی انجام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول