اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مادر شهید عبدالکریم نعامی به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید عبدالکریم نعامی از شهدای دوران دفاع مقدس شهر ملاثانی دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

مادر شهید عبدالکریم نعامی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از ملاثانی، در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مادر شهید عبدالکریم نعامی از شهدای دوران دفاع مقدس شهر ملاثانی دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

زنده‌یاد حاجیه بسنه نعامی مادر شهید عبدالکریم نعامی که از سال 1366 داغ فرزند را دیده بود روز دوشنبه هشتم خردادماه سال 1402 پس از 36 سال فراق، به وصال او نائل آمد و در بهشت میهمان او شد.

آیین تشییع پیکر پاک مادر شهید عبدالکریم نعامی عصر امروز سه‌شنبه 9 خردادماه سال 1402 با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان محلی در گلزار شهدای ویس برگزار شد.

پس از اقامه نماز و وداع خانواده، بستگان و آشنایان، پیکر پاک مادر شهید عبدالکریم نعامی در شب ولادت حضرت امام رضا(ع) در خانه ابدی آرام گرفت.

شهید عبدالکریم نعامی در تاریخ هشتم شهریورماه سال 1343 در روستای بحیر بحیر از توابع ملاثانی شهرستان باوی چشم به جهان گشود و در جوانی راهی جبهه شد.

وی پس از حضور در جبهه حوالی ساعت 4 بامداد روز 18 فروردین‌ماه سال 1366 در یک سنگر مشغول عبادت و راز و نیاز با خدای خود بود که یک خمپاره از سمت دشمن به سنگر این عزیزان اصابت کرد و با برخورد ترکش به بدنش، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید عبدالکریم نعامی پس از برگزاری آیین تشییع، در گلزار شهدای زیارتگاه سید حسن واقع در 20 کیلومتری جاده ملاثانی به مسجدسلیمان آرام گرفت.

شهید عبدالکریم نعامی در سن 23 سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید و از او یک فرزند پسر به نام علی به یادگار مانده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول