اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تا پایان سال سرانه درمانی البرز به وضعیت نرمال می‌رسد

استاندار البرز با اشاره به اینکه تا پایان سال ۲ الی ۳ بیمارستان دیگر به سرانه درمانی البرز اضافه می‌شود، گفت: با این تفاسیر به سرانه نرمال کشور نزدیک می‌شویم.

تا پایان سال سرانه درمانی البرز به وضعیت نرمال می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس مجتبی عبداللهی استاندار البرز امروز در حاشیه سفر معاون اجرایی رئیس جمهور و بازدید از بیمارستان شهید سلیمانی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه این مجموعه درمانی با تلاش جهادی و همت مدیران به نتیجه رسید، گفت: طبق تعهد خود در سال ۱۴۰۱ این بیمارستان دولتی ایام دهه فجر شروع به گرفتن بیمار کرد و به مرور سایر بخش‌ها تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام بخش‌های بیمارستان فردیس آماده بهره‌برداری است، اضافه کرد: در تلاش هستیم سایر بیمارستان‌های سطح استان را به نتیجه برسانیم و وعده می‌دهیم تا پایان سال ۲الی ۳ بیمارستان دیگر به سرانه درمانی استان اضافه شود.

استاندار البرز با بیان اینکه پیش از این آخرین وضعیت درمانی را در کشور داشتیم، ادامه داد: با بهره برداری از پروژه‌هایی که در دستورکار داریم قطع به یقین سرانه درمانی البرز به وضعیت نرمال خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور در خصوص تأمین اعتبار بیمارستان فردیس به صورت صد در صدی تأمین شد و همین امر موجب تکمیل و بهره‌برداری از پروژه شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول