اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رایزنی فؤاد‌ حسین با سفیر آمریکا درباره نشست ائتلاف بین‌المللی ضد داعش

وزیر خارجه عراق در گفت‌وگو با سفیر آمریکا در بغداد درباره نشست آتی ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش در ریاض رایزنی کرد.

رایزنی فؤاد‌ حسین با سفیر آمریکا درباره نشست ائتلاف بین‌المللی ضد داعش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق، امروز در گفت‌وگو با «الینا رومانوسکی» سفیر آمریکا در عراق درباره نشست آتی ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش رایزنی کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه عراق، فؤاد حسین در این دیدار که دوشنبه (۲۹ می) صورت گرفت، درباره نشست آتی ائتلاف بین‌المللی که قرار است با حضور وزرای خارجه عضو این ائتلاف در عربستان سعودی برگزار شود، با رومانوسکی رایزنی کرد.

در این بیانیه آمده است: «دو طرف در این دیدار درباره روند روابط دوجانبه میان بغداد و واشنگتن و شیوه‌های تقویت آن در راستای منافع دو ملت دوست رایزنی کردند». 

بر اساس این گزارش، مسئله انتقال خانواده‌ها از اردوگاه «الهول» سوریه به اردوگاه تخصص یافته به آن‌ها در داخل عراق و چالشهای مربوط به این امر از دیگر موضوعات مطرح در این دیدار بود. 

در ادامه این بیانیه آمده است: «دو طرف همچنین درباره نشست آتی ائتلاف بین‌المللی که در عربستان سعودی با مشارکت وزرای خارجه کشورهای عضو برگزار می‌شود، رایزنی کردند».

نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش تحت هدایت آمریکا، قرار است هفته آتی در ریاض برگزار شد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول