اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شورا تعللی در معرفی عضو علی‌البدل نداشته است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به درخواست از فرمانداری زنجان برای معرفی عضو علی‌البدل به جای عضو مستعفی شورا گفت: در این بین تعللی انجام نشده و منتظر اعلام نظر کمیته تطبیق بودیم که رسید.

شورا تعللی در معرفی عضو علی‌البدل نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورا به بررسی استعفای یکی از اعضا در جلسه قبل اشاره و اظهار کرد: طبق فرآیند قانونی، مصوبات شورا، باید در بازه زمانی 15 روزه در کمیته تطبیق مورد بررسی و اعلام نظر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از ارسال نامه معرفی عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان بعد از تایید استعفای انسیه ابوبصیر در کمیته تطبیق به فرمانداری زنجان خبر داد و افزود: این در حالی است که برخی در فضای مجازی شورا را متهم به تعلل کرده بودند.

وی به برگزاری رویداد حکمرانی تعالی شهر در تهران با دعوت از 12 شهرداری از جمله شهرداری زنجان اشاره و تصریح کرد: شهرداری زنجان در بین 6 شهرداری برتر در نمایشگاه ارائه دستاوردهای یکسال گذشته انتخاب و در این حوزه جزو شهرداری‌های پیشرو است.

در ادامه جلسه لوایح رسیده از کمیسیون‌ها در صحن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت انتخاب مشاور در پروژه شهیدان کریمی، اعمال تخفیف 50 درصدی در معاینه فنی برای تاکسیرانان و درخواست اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله آن‌ها بود که لایحه انتشار اوراق مشارکت با بحث بین اعضای و مدیریت شهری مواجه شد.

در این رابطه حسین حمزه‌لو پاک، رئیس کمسیون بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی با بیان اینکه مصوبه سال‌گذشته شورا در این مورد عملیاتی نشده است، تصریح کرد: سوال این است چرا وقتی تورم در هر بخشی بالاتر از تسهیلات است، چرا به جای گرفتن وام، اقدام به فروش املاک شهرداری می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه نداشتن بدهی نوعی خسارت به شهرداری محسوب می‌شود، ادامه داد: با روند فعلی بودجه محقق نخواهد شد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول