اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

منصوری: تاکید رئیس جمهور بر پیگیری جدی مسائل تولید است

معاون امور اجرائی رئیس جمهور گفت: تاکیدآقای رئیسی بر پیگیری جدی مسائل تولید است و مستمرا با تولیدکنندگان جلسه داشته و سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله معاونت اجرائی رئیس جمهور نیز پیگیری لازم را دارند.

منصوری: تاکید رئیس جمهور بر پیگیری جدی مسائل تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن منصوری، معاون امور اجرایی رئیس جمهور، روز سه شنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه قطار شهری کرج در ایستگاه چهار راه طالقانی اظهار کرد: یکی از مسائلی که اخیرا برای تولیدکنندگان مشکل ایجاد کرده، مسئله تأمین ارز در برخی موارد است.

وی بیان کرد: دولت در بحث دارو و کالاهای اساسی هرچقدر ارز نیاز باشد،تامین خواهد کرد.

منصوری افزود: طبیعتا برخی اقلام خیلی فوریت نداشته، برای تأمین ارز تا ۲ ماه هم زمان‌بری دارند که می شود در اولویت های بعدی قرار گیرند.

وی یادآور شد: بر این اساس در نشست اخیر رئیس جمهور با بانک مرکزی و دستگاه‌های ذیربط، مسئله کاهش این زمان مدنظر قرار گرفت که معاونت اجرایی ریاست جمهوری نیز پیگیر مسئله است.

منصوری، در خصوص هدف از سفر خود به استان البرز گفت: پروژه‌های خوبی در این استان در حال اجراست که برخی از آنها سال‌ها معطل مانده بود.

وی افزود: پروژه‌هایی که نقش موثری در اقتصاد و عمران دارد و با سفر امروز به البرز، علاوه بر مرور مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری در تلاش هستیم تا برای سایر پروژه‌ها تأمین اعتبار شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: از مجموع مصوبات سفر رئیس جمهوری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است.

۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کنارگذر شمالی کرج

منصوری در ادامه به اعتبار ۶ هزار میلیارد تومانی برای کنارگذر شمالی کرج اشاره کرد و افزود: ۵۰ درصد این اعتبار توسط دولت، ۵۰ درصد شهرداری، بخش دیگر نیز از طریق ماده ۵۶ و تغییر کاربری فراهم می‌شود.

وی گفت: این پروژه بار ترافیکی تهران - کرج- قزوین را سبک کرده و به لحاظ فنی ویژه است.

معاون اجرائی رئیس جمهور اضافه کرد:از پروژه‌های بیمارستانی البرز نیز بازدید شد و خیرین با یک هزار میلیارد تومان تامین اعتبار، همراهی در این زمینه داشتند که جای قدردانی دارد.

وی در خصوص پروژه قطار شهری نیز ادامه داد: برای تأمین اعتبار در این زمینه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تاکید رئیس جمهور بر پیگیری جدی مسائل تولید است و مستمرا با تولیدکنندگان جلسه داشته و سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله معاونت اجرائی رییس جمهور نیز پیگیری لازم را دارند.

وی، مشکلات حوزه تولید در بخش کارخانه و صنعتگر را که مسائل خاص خود را دارند، مورد توجه قرار داد و گفت: برخی مشکلات دیگر این حوزه فرآیندی بوده و عمومیت دارد که به صورت جدی درصدد حل و فصل آنها هستیم‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول