اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

افزایش سطح ایمنی پروازها در قزاقستان به استانداردهای اروپایی

وزارت صنعت و توسعه زیرساخت قزاقستان اعلام کرد سطح ایمنی پروازهای کشور افزایش یافته و به سطح استانداردهای اروپایی رسیده است.

افزایش سطح ایمنی پروازها در قزاقستان به استانداردهای اروپایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، «مارات کارابایف» وزیر صنعت و توسعه زیرساخت قزاقستان اعلام کرد که سطح ایمنی پروازها افزایش یافته و به سطح اروپایی رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد هواپیماهای مورد استفاده در قزاقستان در سال 2022 نسبت به سال گذشته آن ۹۰ درصد افزایش یافته است.

وزیر صنعت و توسعه زیرساخت قزاقستان در جلسه دولت گفت: سطح رعایت استانداردهای ایمنی پرواز قزاقستان ۸۲ درصد است. این بالاترین رقم در بین کشورهای مستقل المنافع است. ایمنی پرواز در قزاقستان با کشورهای اتحادیه اروپا مانند دانمارک و لهستان برابر است.

کارابایف ادامه داد: برای افزایش امنیت در سال ۲۰۱۹، سیستم هوانوردی غیرنظامی به طور اساسی اصلاح شده است. حمل و نقل بین المللی به ۲۷ کشور در ۱۰۳ مسیر هوایی توسط ۳ شرکت داخلی و ۲۶ شرکت خارجی انجام می‌شود.

همچنین به گفته وی، امسال قرار است ۹ مقصد دیگر به دوحه، کوالالامپور، آنکارا، کراچی، لاهور، جده، مسقط، پراگ و تل‌آویو برقرار شود. همچنین تا سال ۲۰۲۵، برنامه ریزی شده است که پروازهایی به بمبئی، هنگ کنگ، وین، توکیو، سنگاپور و نیویورک افتتاح گردد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول