اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حفظ آثار تاریخی و فرهنگی نیازمند فرهنگ‌سازی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حفظ آثار تاریخی و فرهنگی استان، نیازمند آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی است.

حفظ آثار تاریخی و فرهنگی نیازمند فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر در نشست صمیمی با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردش‌گری و صنایع‌دستی استان گفت: حفظ آثار تاریخی فرهنگی هم‌چون شهر تاریخی استرآباد نیازمند فرهنگ‌سازی است، متأسفانه در این حوزه ضعیف عمل کرده‌ایم که باید با همت و تلاش مضاعف از ظرفیت‌های مختلف مثل سمن و تشکل‌های مردم نهاد برای فرهنگ‌سازی در این بخش استفاده کنیم.

وی افزود: میراث فرهنگی و تاریخی پیشینه، فرهنگ، هویت و موجب افتخار ایران اسلامی است و حفظ، احیا و انتقال این آثار ارزشمند و فاخر تاریخی به آیندگان جزو وظایف و تکالیف مهم ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید در حوزه‌های مختلف مدیریتی به جوانان بها و انگیزه داد تا بتوان نیاز آینده کشور در حوزه‌های مدیریتی را برطرف کرد.

مهاجر عنوان کرد: همه ما وظیفه‌ داریم به مدیران جوانانی که منتصب شده‌اند اعتماد و کمک کنیم و تسهیل‌گر راه آن‌ها باشیم، مدیران جوان نیز باید از ظرفیت و مشاوره پیش‌کسوتان و مدیران با سابقه بهرمند شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول