اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان: کارها زمانی ارزش دارد که در همراهی با مردم باشد

فرمانده سپاه سلمان گفت: توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است و زمانی کارهای ما ارزش دارد که با همراهی مردم و برای مردم باشد.

فرمانده سپاه سلمان: کارها زمانی ارزش دارد که در همراهی با مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان،سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع عده ای از پاسداران استان اظهار داشت: امام خمینی رحمت الله علیه ایران و اسلام را احیا کرد و جایگاه و شخصیت بزرگی نه تنها به ایرانی ها بلکه به مسلمانان جهان عطا نمود.

وی افزود: پیش از انقلاب ملت ایران زیر سایه حضور مستشاران خارجی در کشور خود هویتی نداشت که انقلاب اسلامی به ملت و کشور ایران هویت داد و این یکی از بزرگترین برکات حرکت امام خمینی رحمت الله علیه بود.

وی افزود: امروز دشمن عملیات روانی سنگینی را علیه ملت ایران به راه انداخته و تلاش دارد تا با تحریف تاریخ جایگاه شهید و جلاد را جابه جا نماید.

فرمانده سپاه سلمان گفت: این را بدانید که هر شهیدی که بر زمین می افتد و تقدیم ملت و کشور می شود ماموریت و تکلیف ما را سنگین تر می کند.

شفائی تصریح کرد: خدارند متعال به همه ما فرصت ویژه و تاریخی داده تا پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی بشویم؛ این فرصتی است تا خدمتگذار مردم عزیز باشیم.

وی افزود: فرصت خدمتی که به ما داده شده زودگذر است و باید قدر آن را بدانیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به امام، شهدا و مردم ادا نماییم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: اگر قرار باشد که ما برای انقلاب خوب پاسداری کنیم باید انقلاب اسلامی را خوب بشناسیم و بیش از دیگران نسبت به آن معرفت داشته باشیم.

شفائی در ادامه گفت: ما باید نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخت دقیق پیدا کنیم و این را بدانید که سپاه بر پایه تقوا بنا نهاده شده و امروز سپاه با همین پاسداران با تقوای خود شناخته می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است و زمانی کارهای ما ارزش دارد که با همراهی مردم و برای مردم باشد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول