اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگیری ۳۶ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه کلانتری های 13 باهنر، 20 اقبالیه، 21 محمود آباد و پاسگاه کورانه اجرا و 36 سارق در این طرح دستگیر شدند.

دستگیری ۳۶ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان قزوین، این بار این طرح به صورت محله محور در حوزه کلانتری های  13 باهنر، 20 اقبالیه، 21 محمود آباد و پاسگاه کورانه اجرائی شد.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی به مناطق شناسایی شده و جرم خیز اعزام و در بازرسی از این محل ها، 36 سارق حدود یک کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف و 29 نفر مصرف کننده و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه دستگیری 36 سارق و کشف 36 فقره سرقت از دیگر توفیقات این عملیات بود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت محله در دستور کار پلیس قرار داشته و ماموران برابر قانون با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه برخورد خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول