اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حجم صادرات مرزهای «پرویزخان و سومار» از 283 میلیون دلار گذشت

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، از رشد ۱۷درصدی ارزش کالاهای صادراتی گمرک سومار و افزایش ۱۸درصدی ارزش کالای صادراتی گمرک پرویزخان در دو ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

حجم صادرات  مرزهای «پرویزخان و سومار» از 283 میلیون دلار گذشت

علی اصغر عباس‌زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در ۲ ماهه ابتدای سال‌جاری از طریق گمرک پرویزخان ۱۸۳ میلیون و ۶۹۴ هزارو ۲۲۹ دلار کالای صادراتی به وزن ۴۴۹ هزار و ۱۰۲ تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم کالاهای صادراتی گمرکات استان کرمانشاه در دو ماهه نخست سال‌جاری ازگمرک پرویزخان ارسال شده است، افزود: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی ۱۸درصدی و از لحاظ وزن افزایش ۲۲ درصدی داشت.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک پرویزخان را کلینکر سیمان، میوه و تره‌بار، ورق فولادی،  میلگردساده و آجدار، کولر آبی، انواع کاشی، محصولات پلاستیکی، کیک و بیسکویت و... عنوان کرد.

وی ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار در این مدت را  ۹۹ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۶۹۵ دلار به وزن ۲۲۹ هزار و ۲۹۵ تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  از حیث ارزش رشد ۱۷ درصدی و از لحاظ وزنی افزایش ۲۷ درصدی داشت است.

عباس‌زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار را میلگرد آجدار، کاشی، سنگ مرمریت، عایق رطوبتی، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف، لبنیات‌، مواد شوینده و.. در این مدت عنوان کرد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول