اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه هیات کشتی و اداره‌کل ورزش مازندران با سپاه کربلا

تفاهم نامه همکاری هیات کشتی و ورزش و جوانان مازندران با سپاه کربلا در راستای تقویت ورزش کشتی در استان منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه هیات کشتی و اداره‌کل ورزش مازندران با سپاه کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تفاهم نامه همکاری سه جانبه هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان با سپاه کربلا مازندران با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و حمایت ویژه از تیم کشتی مقاومت سپاه استان در خانه کشتی و هیأت کشتی استان مازندران منعقد شد.

 این تفاهم نامه بین سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و شایگان رئیس هیات کشتی مازندران به امضاء رسیده است.

مساعدت مالی برای تجهیز خانه‌های کشتی مازندران، در اختیار قرار دادن سالن‌های ورزشی ، مساعدت برای جذب سربازان قهرمان کشتی با هدف خدمت آسان‌تر و تمرین مداوم آنان، استفاده رایگان قهرمانان کشتی از سالن شنا و بدنسازی و ارتقا ورزش کشتی قهرمانی و آموزش پایه از مفاد تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی مازندران است.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج کشور در این جلسه، هم افزایی و همدلی را یکی از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: ۱۴۴ سالن ورزشی در مجموعه سپاه استان وجود دارد و می‌تواند پشتوانه خوبی برای ورزش در سطح استان باشد.

مسلمی کمک به دستگاه‌های دولتی و اجرایی را یکی از اهداف سپاه بیان کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و صدور مجوز تیم کشتی باشگاه مقاومت را در استان راه اندازی کردیم تا از این طریق کشف استعداد صورت گیرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه این تیم در رشته آزاد و فرنگی فعالیت می‌کند، بیان کرد: سعی کردیم با رفع مشکلات خود را برای راه‌اندازی باشگاه مقاومت آماده کنیم.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم از اهمیت رشته کشتی در استان مازندران گفت و اظهار کرد: قطعا زیرساخت‌های ورزشی سپاه می‌تواند به توسعه ورزش استان به خصوص رشته کشتی کمک شایانی کند.

عالیشان از وضعیت سرانه ورزشی مازندران گفت و افزود: در این بین سپاه کربلا مازندران مقام نخست را در داشتن زیر‌ساخت‌های ورزشی استان دارد.

وی تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه علاوه بر این که فصل جدیدی از همکاری‌ها با هدف بهره‌مندی مردم از زیرساخت‌های ورزشی در استان رقم خواهد خورد، با اخذ مجوز تیم کشتی مقاومت سپاه کربلا این رشته ورزشی بیش از پیش در بین جوانان رشد خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ در این نشست حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر به عنوان مسؤول فرهنگی باشگاه کشتی مقاومت بسیج استان مازندران معرفی شد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول