اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

متقاضیان طرح سربازمعلم تا ۹ خرداد به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: فارغ‌التحصیلان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت ثبت‌نام و تشکیل پرونده، تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۹ خردادماه به اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.

متقاضیان طرح سربازمعلم تا ۹ خرداد به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند

جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به توافق صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش با نیروهای مسلح در خصوص جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۲ جهت تدریس در مقطع ابتدایی، فارغ‌التحصیلان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (کلیه رشته‌ها به جز رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی) برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده، تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۹ خردادماه با در دست داشتن مدارک به کارشناسی امور اداری اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: بر این اساس، اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، چهار قطعه عکس پرسنلی ۴×۳، اصل و کپی مدرک تحصیلی، اصل برگه سبز اعزام به تاریخ یک تیرماه ۱۴۰۲ و سایر مدارک امتیاز آور از قبیل: گواهی عضویت در بسیج، گواهینامه ICDL، مدارک ایثارگری و فرزند فرهنگی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این طرح است.

سلمانی گفت: افراد متقاضی پس از بررسی‌های لازم در صورت داشتن صلاحیت‌های عمومی، وارد فرآیند گزینش خواهند شد و نیروهای مورد نیاز برای امور آموزشی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان به کار گرفته خواهند شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول