اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور: دین‌خواهی و استقلال‌طلبی دو ویژگی جمهوری اسلامی است

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی دو ویژگی خاص دین‌خواهی و استقلال‌طلبی دارد، گفت: جمهوری اسلامی از این ویژگی‌هایش نمی‌تواند عقب بنشیند و استکبار هم جمهوری اسلامی را با این دو ویژگی نمی‌پذیرد، بنابراین باید همیشه آماده مبارزه بود.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور: دین‌خواهی و استقلال‌طلبی دو ویژگی جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور امروز در همایش اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شورای ائتلاف یک حزب سیاسی نیست بلکه یک تشکل و جریان است که بنیان‌گذاری شروعی جدید در عرصه انقلابی در کشور در شورای ائتلاف در حال تمرین است.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور بیان کرد: اگر ادعا کنیم به‌دنیال زمینه‌سازی برای ظهور هستیم باید مبارزات ما ادامه‌دار باشد؛ چون دشمن عقب نمی‌نشیند.

قدیمی با بیان اینکه ما هر روز و هر لحظه در شرایط حساس هستیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی دو ویژگی خاص دارد که نه نمی‌تواند از این ویژگی‌هایش می‌تواند عقب بنشیند و نه استکبار، جمهوری اسلامی را با این دو ویژگی می‌پذیرد.

وی یادآور شد: موضوع نخست بحث دین‌خواهی است که اهمیت آن در نظام جمهوری اسلامی انکارناپذیر است و از دین‌خواهی عقب نمی‌کشیم و استکبار هم ما را برنمی‌تابد.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور ادامه داد: موضوع دوم استقلال‌طلبی است که نه ما می‌توانیم از استقلال عقب بکشیم و نه اینکه دشمن می‌تواند بپذیرد ما کشور مسائلی باشیم.

قدیمی یادآور شد: از اوایل سال ۹۷ اندیشکده‌ای در رژیم صهیونیستی راه‌اندازی شد که هر کدام مسؤولیتی عهده‌‌‌دار بودند و وظیفه داشتند مشخص کنند چگونه با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند که پس از نظرسنجی به جمع‌بندی رسیدند تا راه رسیدن به هدف‌شان اینکه رهبری نباشد و یا اینکه رهبری نتواند مدیریت کند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور با بیان اینکه مقبره شهید آرمان علی وردی باید زیارتگاه شود، تصریح کرد: با وجود این همه بلایی که سرش آوردند،شهید عجمیان از آرمان‌هایش دست نکشید و این چنین جایگاه والایی داشتند.

قدیمی ادامه داد: دشمنان با همه تلاش‌ها متوجه شدند در ایران امکان گسست مذهبی و قومیتی وجود ندارد و این مهم را مردم ما در مناسبت‌های انقلابی به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر دشمنان از طریق اقتصادی وارد شدند، افزود: درست است به هدف‌شان نرسیدند اما استراتژی دشمن این است به هیچ وجه شکست را نمی‌پذیرند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور با اعلام اینکه مسأله حجاب برنامه حساب شده دشمنان است و در این زمینه برنامه هم دارند، اضافه کرد: اقداماتی که طی سال‌های گذشته انجام شد نتایج آن را می‌بینیم که باید هوشیار عمل کنیم و وظیفه همه ما این است باید کف میدان باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول