اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خدمات ایران به مهاجران افغانستانی از نظر صلیب سرخ، ارزشمند است

مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران گفت: خدمات جمهوری اسلامی ایران به مهاجران افغانستانی ارزشمند و مهم ارزیابی می شود.

خدمات ایران به مهاجران افغانستانی از نظر صلیب سرخ، ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، پاتریک هوزر، ظهر امروز در بازدید از مرکز آموزش خطرات مین در مرز دوغارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر کمیته بین المللی صلیب سرخ، خدمات جمهوری اسلامی ایران به مهاجران و اتباع افغانستانی مهم و ارزشمند ارزیابی می شود و مهاجران اطلاعات مهمی در این مرکز دریافت می کنند.

مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران افزود: این کمیته بین المللی با همکاری جمعیت هلال احمر و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران، خدماتی در زمینه آگاهی رسانی خطرات مین و رفتارهای ایمن در برابر مهمات جنگی به مهاجران ارائه می دهد.

وی ادامه داد: اتباع خارجی که از مرز دوغارون تایباد به کشورشان بازمی گردند، اطلاعات مهمی در رابطه با مین، مهمات عمل نکرده و همچنین بیماری کووید-۱۹ در مرکز آموزش خطرات مین دریافت می کنند.

هوزر بیان کرد: هدف از این بازدید، مشاهده و ارزیابی وضعیت این اقدامات بشردوستانه و نیز اوضاع مهاجرانی است که در حال بازگشت هستند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته بین المللی صلیب سرخ تلاش می کند این فعالیت های انسان دوستانه ادامه دار باشد و توسعه یابد.

مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران علاوه بر بازدید از کلاس های مرکز آموزش خطرات مین، از بخش های مختلف نمایندگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در مرز دوغارون بازدید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول