اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

درخواست تعقیب مرتکبان فک پلمپ انبارهای ضایعاتی بندرعباس به مقام قضایی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، گفت: انبارهای ضایعاتی که پس از پلمپ به صورت غیر قانونی اقدام به فک پلمپ کنند، حسب دستور مقام قضایی پس از اعلام جرم، متهمین تحت تعقیب قرار گرفته و مجازات می شوند.

درخواست تعقیب مرتکبان فک پلمپ انبارهای ضایعاتی بندرعباس به مقام قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید جمالی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس امروز در این خصوص بیان داشت: انبارهای ضایعاتی محله چاهستانیها که توسط اتباع افاغنه گردانده می شد و متهمین از زمان پلمپ متواری شده بودند، با پیگیری واحد حقوقی سازمان مدیریت پسماند پس از درخواست تعقیب آنها از مقام قضایی، بعد از یک ماه موفق به جلب آنها شدند و مراحل قانونی این پرونده جهت تفهیم اتهام طی می شود.

جمالی مطرح کرد: مجوز این اتباع غیر مجاز به این منظور که توسط شرکتی در منطقه آزاد قشم صادر شده مورد بررسی قرار گرفته است و از این شرکت درخواست شده که پاسخگوی اتهام نیروهای کار خود که در بندرعباس فعالیت غیر مجاز داشتند، باشد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند، بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، وجود انبارهای ضایعاتی غیرمجاز که تهدیدی علیه امنیت و سلامت شهروندان می شوند پس از طی مراحل قانونی پلمپ و علیه گردانندگان آنها اعلام جرم می شود و طبق قانون، فک پلمپ غیرقانونی جرم و مرتکبین مجرم شناخته می شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول