اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

35 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در دستجرد تخریب شد

سازمان جهاد کشاورزی استان قم با حکم مقام قضایی و تخریب بنا، از افزایش تفکیک غیرمجاز اراضی زراعی و باغی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی بخش دستجرد به مساحت 35 هزار متر مربع جلوگیری کرد.

35 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در دستجرد تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مصوب ۷۴/۳/۳۱ و اصلاحی ۱۳۸۵/۸/۱ و اجرای دستور مقام قضایی به دنبال افزایش تفکیک غیرمجاز اراضی زراعی و باغی و تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی بخش دستجرد نسبت به اجرای حکم و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون قطعات تفکیکی غیر مجاز  تخریب شد که به دنبال آن مساحت ۳۵۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی به حالت اولیه اعاده گردید.

در بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه نیز 62 قطعه تفکیکی غیرمجاز در اراضی کشاورزی جاده کاشان منطقه لنگرود تخریب شد که به دنبال آن مساحت 120 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی به حالت اولیه اعاده گردید.

 همچنین در ابتدای ماه گذشته نیز ۴۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سلفچگان تخریب و میزان ۶.۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی آزاد‌سازی شد. 

 

پایان پیام/78023

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول