اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرکز آموزشی شهید آرمان‌ علی‌وردی در اصفهان افتتاح شد

مرکز آموزشی شهید آرمان علی وردی همزمان با دهه کرامت و با حضور خانواده این شهید بزرگوار در شهرک شهید محمد منتظری اصفهان به بهره‌­برداری رسید.

مرکز آموزشی شهید آرمان‌ علی‌وردی در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، منصور خادمی، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آیین افتتاح مرکز آموزشی شهید آرمان علی وردی در شهرک شهید محمد منتظری که همزمان با دهه کرامت و با حضور خانواده این شهید بزرگوار برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری این ساختمان به پیشنهاد دکتر قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و به دلیل نوع شهادت این شهید بزرگوار بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح مرکز آموزش شهید آرمان علی وردی بتوانیم دور‌ه‌های آموزشی مثمرثمر و با اثربخشی بسیار بالا را برگزار کنیم، افزود: می‌توانیم  از این ظرفیت در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی خود برای حرفه آموزی در شهرستان‌های اطراف مانند شاهین شهر، خمینی‌شهر و نجف‌آباد و ورود به بازار کار استفاده کنیم.

خادمی با بیان اینکه همه باید از ظرفیت‌های ایجاد شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ذی­نفع باشند، گفت: باید جهادگونه کار کنیم و با همه توان در خدمت مردم ایران باشیم.

عزت‌الله علی وردی پدر شهید آرمان علی وردی در این آیین با بیان اینکه یاد شهدا کمتر از راه شهدا نیست، گفت: از مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل گرامی داشت یاد شهدا قدردانی می‌کنم.

فرشته مشهدی، مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این آیین با بیان اینکه امیدواریم بهره‌برداری از این مرکز بتواند در برگزاری بیشتر دوره‌های آموزشی تاثیرگذار باشد، گفت: راه‌اندازی این مرکز برای توانمندسازی جوانان شاهین‌شهر به عنوان رسالتی که برای ما تعریف شده است، ضروری بود. 

وی بیان کرد: این مرکز با توجه به پیگیری‌های زیاد و تمایل نداشتن مراکز فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر و خمینی‌شهر برای آموزش نیروی کار مورد نیاز این مجموعه راه‌اندازی شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول