اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاروان «زیر سایه خورشید» مهمان مردم بادرود شد+تصاویر

خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید به بادرود چهارمین شهر زیارتی در منطقه شمال استان اصفهان رسیدند.

کاروان «زیر سایه خورشید» مهمان مردم بادرود شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، همه‌ساله در ایام دهه کرامت کاروانی از خادمان آقا علی بن موسی‌الرضا(ع) در سراسر کشور برای حضور در جشن‌های مردمی در شهرهای کشور حضور پیدا می‌کنند.

این کاروان شب گذشته به بادرود رسید و خدام حرم رضوی در بدو ورود به منزل شهید روح‌الله چراغی رفتند و با پدر این شهید دیدار کردند، اجتماع گسترده خانواده، اقوام، آشنایان و همسایگان خانواده چراغی و استقبال بی‌نظیر آن‌ها از کاروان زیر سایه خورشید در منزل شهید چراغی بیانگر عزت و احترام و افتخار این مردم مؤمن، ولایتمدار و مذهبی به حماسه سرخ شهادت و حریم سبز ولایت است.

 

بیماران بیمارستان فاطمیه بادرود نیز دردمندانی بودند که با حضور خدام حرم رضوی و پرچم سبز رضوی در این بیمارستان دستانشان را دخیل آسمان و قلبشان را جرعه نوش امید استجابت کردند، طنین نجوا و تمنای مادر بیماری نیز که با دیدن پرچم سبز رضوی اشک و تمنا شور و شعورش را به جوش درآورد، دل‌ها را از این‌همه جوش‌وخروش لرزاند و چشم‌ها را بارانی کرد.

 

کاروان زیر سایه خورشید با استقبال طبالان وارد حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شدند. حضور گرم و صمیمی، انبوه و پرشور و شوق مردم میهمان‌نواز بادرود در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر جلوه‌ای از شکوه علوی و مهر رضوی زیر سایه خورشید بود.

 

 

هرکسی نجوا و زمزمه‌ای داشت. چشم‌های بارانی و دل‌های شکسته با طنین مداح کاروان زیر سایه خورشید شوری دیگر داشت و قلب‌ها را سرشار از روح التجا و آرامش کرد.

حسن ختام جشن مردمی زیر سایه خورشید در حسینیه ابوالفضل (ع) شهر بادرود با آیین باشکوه و معنوی پرچم بوسی در دفتر دهه کرامت ۱۴۰۲ ثبت و ضبط شد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول