اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

اجرای «مناسب سازی» زیر ذره بین دولت/ دستگاه‌های کم کار معرفی می‌شوند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: گزارش اجرای ماده ۲ قانون حمایت از معلولان در دستور کار وزیر کشور قرار دارد و به زودی طی این گزارش دستگاه‌های همراه و کم کار در حوزه متناسب سازی معرفی می شوند و آنجا گزارشی ارائه خواهند کرد که کدام یک از دستگاه ها در اجرای مناسب سازی موفق بوده اند.

اجرای «مناسب سازی» زیر ذره بین دولت/ دستگاه‌های کم کار معرفی می‌شوند

محمدعلی قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس با مهم توصیف کردن نقش دستگاه‌ها در اجرای مناسب سازی، اظهار کرد: استانداران و فرمانداران جلسات متناظر ستاد مناسب سازی را برگزار می‌کنند و سامانه‌ای در سازمان وجود دارد که پیشرفت عناوین و برنامه های مناسب سازی را ممیزی می‌کند.

وی افزود: براساس اطلاعات این سامانه  زمان افتتاح و پایان یک پروژه مشخص است و بیانگر تکلیف دستگاه‌ها در پروژه‌ها است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با لزوم راه اندازی تور عملیاتی اجرایی برای مناسب سازی در کشور تصریح کرد: در روزهای آینده به صورت میدانی در دستگاه‌ها حاضر می‌شویم و بر روند اجرای مناسب سازی پروژه‌ها نظارت می‌کنیم.در همین راستا حضور در سازمان‌ها و برگزاری جلسات یکی از محورهایی است که ما دنبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: با راه اندازی تور عملیاتی اجرایی برای مناسب سازی عملاً دستگاه‌ها زیر ذره‌بین سازمان قرار خواهند گرفت و عملکرد آن‌ها  ارزیابی می‌شود.

قادری با اشاره به چگونگی اجرای ماده ۲ قانون حمایت از معلولان  خاطرنشان کرد: گزارش اجرای ماده ۲ در دستور کار وزیر کشور قرار دارد و به زودی به هیأت دولت می رود و آنجا گزارشی ارائه می شود که کدام یک از دستگاه ها در اجرای مناسب سازی موفق بوده اند و عملکردشان قابل قبول است و کدام مجموعه ها به تکلیف خودشان عمل نکرده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول