اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

طرح ابتکاری دولت برای رفع نیازهای آبی چهارمحال و بختیاری به زودی رونمایی می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از مراحل پایانی تدوین سند جامع آب این استان خبر داد و گفت: این سند ظرف ۲ ماه آینده به طور کامل تدوین و قابل استفاده و اجرا می‌شود.

طرح ابتکاری دولت برای رفع نیازهای آبی چهارمحال و بختیاری به زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی حیدری از مراحل پایانی تدوین سند جامع آب این استان خبر داد و گفت: این سند ظرف ۲ ماه آینده به طور کامل تدوین و قابل استفاده و اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در سند جامع آب، نیازهای استان در سه بخش شرب، صنعت و کشاورزی به طور دقیق برآورد و برای تامین آن از منابع مختلف سهمیه تعریف می‌شود.

وی ادامه داد: سند جامع آب استان از سوی یک تیم مشاور از تهران در حال تدوین است و در حالی که قرار بود در ماه‌های پایانی سال گذشته تکمیل و از آن رونمایی شود اما به دلیل ایراداتی که در طرح وجود داشت تکمیل آن کمی زمان‌بر شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، تدوین سند جامع آب را یک طرح ابتکاری برای رفع نیازهای آبی استان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت کم‌آبی و خشکسالی‌های متوالی، وجود چنین سندی برای برآورد دقیق نیاز بخش‌های مختلف و تلاش برای رفع آن یک ضرورت بود که این مهم با همت دولت در حال انجام است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول