اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

276 کیلوگرم تریاک در بهبهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 276 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان کشف شد.

276 کیلوگرم تریاک در بهبهان کشف شد

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، ماموران پلیس شهرستان بهبهان با اشراف، کنترل و رصد مستمر اطلاعاتی بر تحرکات قاچاقچیان از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان به همراه ماموران ایستگاه ایست و بازرسی خیرآباد با رصد فنی و تسلط اطلاعاتی یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و منسجم آن‌ را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 276 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

صالحی با بیان اینکه در این عملیات 3 سوداگر مرگ دستگیر و 2 دستگاه خودروی سواری قاچاقچیان توقیف شد، گفت: پلیس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول