اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت‌نام ۴ هزار سمنانی برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ثبت‌نام چهار هزار نفر از مردم استان سمنان برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خبر داد.

ثبت‌نام ۴ هزار سمنانی برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: بیش از چهار هزار نفر از مردم استان سمنان برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد سال جاری ثبت‌نام کردند.

وی گفت: هشت کمیته تخصصی برای ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام در استان سمنان طراحی شده است.
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: همچون سال‌های گذشته، محدودیتی در برگزاری و شرکت علاقه‌مندان در برنامه‌های مرتبط در تهران نداریم.

ریواده خاطرنشان کرد: در بحث جنگ رسانه‌ای، تبیین و معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) با استفاده از دستگاه‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی برای نسل جوان امروز کشور در دستور کار است.

وی گفت: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده مبنی بر حضور بالغ بر ۶۰۰ هزار زائر در مرقد مطهر امام خمینی (ره) از سطح کشور، دستگاه‌های خدمت‌رسان آماده پذیرایی از زائران در استان سمنان هستند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در تمام شهرستان‌های استان در روز ۱۴ خرداد، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حوزه و بخش‌های مختلف برنامه‌های متنوع و جامعی در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول